پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 112209
ديدار احمدي نژاد با رهبري براي جوانفکر
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 915

به گزارش پايگاه خبري پيرغار به نقل از مهر: مشاور رئيس جمهور با ناصحيح خواندن حکم قوه قضائيه در مورد علي اکبر جوانفکر گفت: از رئيس دستگاه قضا مي خواهيم پرونده را در رديف اعمال ماده 18 بررسي کنند.
 
حجت الاسلام عباس اميري فر در مورد اقدام قوه قضائيه براي دستگيري و زنداني کردن علي اکبر جوانفکر مشاور رئيس جمهور گفت: اين اقدام قوه قضائيه درست در زمان سفر رئيس جمهور به نيويورک و سخنراني وي در سازمان ملل بود در حالي که دستگاه قضا مي توانست جوانفکر را بعد از سفر رئيس جمهور دستگير کند و اشکالي هم نداشت.
 
وي افزود: متاسفانه شيوه دستگيري مشاور رئيس جمهور نامناسب بود. گروههاي امنيتي با بلندگو و ماشينهاي اسکورت به درب خانه اش آمدند که اين کار مناسب نبود. بنده سالهاست آقاي جوانفکر را مي شناسم. او خبرنگار ايرنا در اسپانيا بود که به دليل دفاع از مواضع امام خميني(ع) بر مرتد دانستن سلمان رشدي از اسپانيا اخراج شد. همچنين خبرنگار ايرنا در نهاد رهبري هم بوده اند که نشان از ولايتمداري اش دارد.
 
رئيس شوراي فرهنگي نهاد رياست جمهوري اظهار داشت: روزهاي دوشنبه رئيس جمهور با مقام معظم رهبري ديدار و ملاقات دارند که اين دوشنبه در مورد موضوع آقاي جوانفکر هم صحبت مي کنند.
 
از حجت الاسلام اميري فر سوال شد جوانفکر بر اساس حکم دادگاه محکوم به زندان شده بود و بايد حکم اجرايي مي شد پس چرا شما معترض هستيد که پاسخ داد: آقاي جوانفکر به حکم دادگاه تجديد نظر اعتراض داشت و درخواست اعمال ماده 18 کرده بود که متاسفانه دستگير و زنداني شد.
 
بنده از رئيس قوه قضائيه با توجه به تدبيري که دارند مي خواهم که موضوع اعمال ماده 18 در اين پرونده را بررسي کنند. قطعا خود مقام معظم رهبري هم راضي نيستند که آقاي جوانفکر به اتهام توهين به مقام رهبري زنداني شده باشد.
 
وي گفت: بنده شخصا همانند ساير دوستان مخالف حکم قوه قضائيه در خصوص جوانفکر هستيم چون ايشان مدافع رهبري بوده و شديدا ايشان را دوست دارند.
 
اميري فر اظهار داشت: فرزندان هاشمي در فتنه 88 جرم امنيتي مرتکب شدند در حالي که جوانفکر بيشترين مبارزه را با فتنه گران در دفاع از رهبري داشته است.

 

 

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html